مرور رده

گزارشات فنی و تخصصی

تکالیف، مجوزها، ممنوعیت‌ها و معافیت‌های دستگاهها در برنامه هفتم

آیا می‌دانید قانون برنامه هفتم توسعه چه الزاماتی برای سازمان‌های دولتی دارد؟ با تصویب قانون برنامه هفتم توسعه، تکالیف، مجوزها، ممنوعیت‌ها و معافیت‌های جدیدی برای دستگاه‌های اجرایی تعیین شده است. برای سهولت دسترسی مسئولان، کارشناسان و پژوهشگران، خلاصه‌ای دسته‌بندی‌شده از این موارد را تهیه شده است که به‌صورت PDF قابل دانلود ارائه شده است. 📌
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان گزیده مالی، اداری و اموالی قانون و ضوابط اجرایی بودجه ۱۴۰۴ و برنامه هفتم

دانلود رایگان PDF مجموعه جامع قوانین بودجه سال 1404، به همراه آخرین ضوابط اجرایی و متن کامل قانون برنامه هفتم توسعه. دسترسی آسان به مهم‌ترین مقررات مالی، محاسباتی، اداری، استخدامی و مدیریت اموال کشور. همین حالا دانلود کنید!

سناریو آموزش کاربردی مدیریت بهینه علی‌الحساب‌ها، پیشگیری از تخلفات و چالش‌ها

در دنیای امروز که اطلاعات به سرعت در حال تغییر و تحول است، یادگیری مفاهیم پیچیده به روش‌های ساده و جذاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از این مفاهیم پیچیده، مفهوم علی‌الحساب است که در حوزه مالی و حسابداری کاربرد فراوانی دارد. برای

گزیده احکام اداری، استخدامی، مالی، مالیاتی، اموال و مدیریت داراییهای قانون برنامه هفتم

فصلنامه تخصصی نظارت مالی گزیده احکام قانون برنامه هفتم را برای شما آماده نموده که می توانید از رطیق لینک زیر بصورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید. لینک دانلود رایگان گزیده احکام اداری، استخدامی، مالی، مالیاتی، اموال و مدیریت داراییهای

قواعد و چالش های مدیریت دارایی بخش عمومی

مدیریت دارایی بخش عمومی شامل مدیریت موثر دارایی های دولتی مانند زیرساخت ها، زمین، ساختمان ها و تجهیزات است. این شامل فعالیت‌هایی مانند مدیریت موجودی، نگهداری، بهینه‌سازی استفاده و برنامه‌ریزی استراتژیک می‌شود تا اطمینان حاصل شود که

فرض تداوم فعالیت در بخش دولتی و بخش عمومی

بسیاری فرض تداوم فعالیت در بخش دولتی را "بیمعنی" میدانند، از طرفی در بخش خصوصی، تداوم فعالیت یکی از حوزه‌های کلیدی است، زیرا سهامداران و وام دهندگان می‌خواهند قبل از تصمیم گیری درباره یک واحد تجاری، بدانند که آیا این واحد تداوم فعالیت

اهمیت اصلاح سیستم تدارکاتی بر اساس نظام مدیریت مالی یکپارچه دولت

در حال حاضر، سیستم تدارکاتی دولتی در ایران با چالش‌های بزرگی از جمله عدم انعطاف‌پذیری و بوروکراسی بالا و عدم کارایی و اثربخشی مواجه است. اصلاح این سیستم بهسمت نظام مدیریت مالی یکپارچه دولت، بهعنوان یک رویکرد مدرن و کارا، می‌تواند به

گزارشگری غیرمالی در بخش دولتی و بخش عمومی

گزارشگری غیرمالی نحوه برخورد با موضوعات کلیدی را که میتواند بر سازمان تأثیر بگذارند - از جمله تأثیر مالی، توصیف میکند، که البته بر اساس ارقام مالی معمول نیست، اما با این وجود به ذینفعان درک درستی از آنچه در حال اتفاق افتادن است و دورنمای

ضرورت اصلاح ساختار سازمانی امور ماليه عمومی ایران

مديريت منابع مالي حوزه­ های وسيعي از جمله تهيه و تدوين بودجه، مديريت عملكرد مالي دولت، تنظيم قوانين حسابداري و كنترل و نظارت در اين حوزه­ ها را در بر مي­ گيرد. لینک دانلود گزارش بررسی ساختار سازمانی امور ماليه عمومی ایران تهيه شده